Reklama je v dnešní době velmi důležitým zdrojem zákazníků. Lidé, kteří vlastní nějakou firmu či společnost musí myslet každý den na to, jak oslovit co nejvíce lidí. Jsou tu určité obrovské korporace, které všichni známe a ty nepotřebují teoreticky žádnou reklamu, ale vedle nich tu jsou malé firmy, které jsou třeba navíc jen lokální záležitostí, a tedy je pro ně velmi těžké vyniknout, obzvlášť před tak velkou firmou, jako některé zahraniční jsou. Existují různé typy reklam, které firmy využívají. Každá má své způsoby, které jí svědčí nejvíc. Zpravidla se reklama využívá v době, kdy firma moc neprosperuje, ale některé firmy si reklamu platí neustále, a to preventivně.
Mnohdy to jsou opravdu dost velké společnosti, o kterých si musíme všichni říct, že je přeci všichni znají, ovšem to není všechno. To, že je lidé znají neznamená, že jejich služeb využívají. Proto se tyto firmy snaží zapůsobit nějakou novinkou nebo něčím, co je lepší a výhodnější než u konkurence. Jak už jsme říkali, typů reklam je mnoho. Mnoho je také způsobů, jak danou věc propagovat a všechny do jednoho minimálně jedna společnost využívá. V dnešní době jsou velmi často využívány reklamy na sociálních sítích za pomoci takzvaných influencerů. Jsou to lidé, které sledují ostatní lidé pro jejich život a firmy využívají toho, že jim dají jejich produkt na propagaci právě na sociálních sítích.
Můžete ses tak setkat s tím, jak váš oblíbený influencer právě propaguje kapsle do myčky. Lidé jsou proti tomu už ale dost obrnění, protože ví, že taková propagace je lež a ve skutečnosti influencer daný produkt ani nepoužívá. Hodně firem ale zapomíná na staré dobré propagační postupy, jako je například potisk dárkových předmětů. Tisknout se nechávají různé předměty, ale velmi oblíbený je potisk propisek promodarky.cz, hrníčků a dalších podobných věcí. Není to totiž tak nákladné a lidé jsou rádi, když mají něco zadarmo. Pak to nosí a používají a ostatní ta loga, která jsou na předmětech natištěná vidí. To je právě ta reklama, o které hovoříme.